POT zaprezentuje ofertę turystyczną Polski na rynku brytyjskim

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 30-01-2006, 18:17

Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprezentuje w lutym w Londynie ofertę turystyczną Polski. Ma być ona skierowana głównie do firm - poinformowała w poniedziałek PAP Liliana Waszczuk z POT.

Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprezentuje w lutym w Londynie ofertę turystyczną Polski. Ma być ona skierowana głównie do firm - poinformowała w poniedziałek PAP Liliana Waszczuk z POT.

Wyjaśniła, że nasz kraj ma być przedstawiony jako region bogaty w obiekty konferencyjne, kongresowe oraz atrakcyjny turystycznie.

Od 21 do 23 lutego POT będzie promować Polskę na międzynarodowych targach turystyki biznesowej CONFEX w Londynie. Targi są przeznaczone m.in. dla branży turystycznej, touroperatorów, agencji turystycznych, organizatorów kongresów i konferencji oraz przewoźników i hotelarzy.

"Na podstawie rozmów handlowych będziemy badać, co jest w zakresie zainteresowania naszych kontrahentów. Czy chcą w Polsce organizować małe i średnie konferencje, czy może są nastawieni na przyjazdy motywacyjno-szkoleniowe dla pracowników korporacji, połączone z aktywnym wypoczynkiem" - powiedziała w poniedziałek PAP Liliana Waszczuk z POT.

"Z usług konferencyjnych korzystają przede wszystkim przedstawiciele stowarzyszeń naukowych, medycznych i bankowych, a także korporacje handlowe" - podkreśliła.

Na targach POT chce zorganizować stoisko wspólnie z Pałacem Kultury i Nauki (PKiN), Stołecznym Biurem Informacji i Promocji (SBIiP) oraz biurami podróży.

"PKiN będzie promował swoje sale wystawiennicze, Salę Kongresową, wszystkie wnętrza, dogodne do zjazdów i seminariów (...) SBIiP przedstawi ofertę warszawskich hoteli, atrakcje turystyczne naszego kraju, ofertę firm tłumaczeniowych" - podkreśliła Waszczuk.

Dodała, że w londyńskich targach, organizowanych od ponad 20 lat, swoje oferty przedstawia ok. 4 tys. firm z branży turystyki biznesowej z ponad 70 krajów.

Z informacji udostępnionych przez POT wynika, że w 2005 r. targi CONFEX odwiedziło 3 tys. Brytyjczyków. Oczekiwana liczba zwiedzających w tym roku to ponad 11 tys. osób.

Obecnie najliczniejszą grupę cudzoziemców, korzystających z turystyki biznesowej w Polsce stanowią Niemcy.

Waszczuk wyjaśniła, że turystyka biznesowa obejmuje m.in. organizowanie targów, ekspozycji, kongresów, konferencji, a także przyjazdy motywacyjne lub szkoleniowe dla pracowników.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane