Klienci w czwartym kwartale 2021 roku złożyli za pośrednictwem aplikacji DoorDash 369 mln zamówień, o 35 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 roku. Ich wartość wzrosła o 36 proc. do 11,2 mld USD. Analitycy oczekiwali wzrostu do 10,6 mld USD.
Aby zabezpieczyć się przed potencjalnym spowolnieniem popytu na dostawy wraz z trwałym zniesieniem obostrzeń, DoorDash zainwestował w rozszerzenie swojego globalnego zasięgu i nowe usługi, co przyczyniło się do niższego niż oczekiwano skorygowanego zysku EBITDA, który wyniósł 47 mln USD. Analitycy spodziewali się wyniku na poziomie 73,8 mln USD.
DoorDash ma 58 proc. udziału w rynku dostaw jedzenia i artykułów spożywczych w USA. Spółka zadebiutowała na giełdzie w 2020 roku na fali wzrostu popularności tego typu usług spowodowanego pandemią.