PPR otwiera w Tokio dom towarowy z dobrami marki Gucci

(Marek Druś)
opublikowano: 2006-11-02 10:51

PPR, trzeci na świecie producent dóbr luksusowych, otwiera w piątek w Tokio pierwszy na świecie dom towarowy poświęcony jedynie produktom marki Gucci. Francuska spółka poszukiwała sześć lat lokalizacji swojego nowego, ośmiopiętrowego domu towarowego o powierzchni 3283 metrów kwadratowych. Japonia to największy rynek dla dóbr marki Gucci na całym świecie.

PPR, trzeci na świecie producent dóbr luksusowych, otwiera w piątek w Tokio pierwszy na świecie dom towarowy poświęcony jedynie produktom marki Gucci. Francuska spółka poszukiwała sześć lat lokalizacji swojego nowego, ośmiopiętrowego domu towarowego o powierzchni 3283 metrów kwadratowych. Japonia to największy rynek dla dóbr marki Gucci na całym świecie. Wartość sprzedaży dóbr luksusowych w Japonii szacuje się na 1,17 bln JPY (10 mld USD) rocznie.

MD, Bloomberg