Prowadzisz własny biznes w Internecie? Dzisiaj to już konieczność. Wprowadź płatności online i zwiększ dochody swojej firmy.

Artykuł sponsorowany
opublikowano: 2014-12-22 00:00

Rynek e-commerce systematycznie zwiększa swoją wartość. Branża e-handlu w Polsce na koniec 2014 roku osiągnie wartość ponad 27,3 mld zł w porównaniu do 23,8 w 2013 roku - jak wynika z raportu „Handel internetowy w Polsce 2014”, opracowanego przez firmę badawczo-konsultingową PMR. Bardzo obiecujące są również prognozy PMR, mówiące o podwojeniu wartości branży w przeciągu 5 lat. Przy tak prężnie rozwijającym się rynku, koniecznością staje się prowadzenie biznesu również w Internecie, podobnie jak korzystanie z płatności online.

Technologia wspiera e-handel oraz dostęp do płatności online

Głównym trendem na rynku e-handlu  są zmiany w zakresie technologii informatycznych oraz przyzwyczajeń konsumentów. Sprawiają one, iż z roku na rok rośnie liczba osób stale korzystających z Internetu i dokonujących w nim płatności online, jak wynika z raportu PMR. 

Szeroka paleta płatności online wzmacnia atrakcyjność zakupów

Potwierdzają to wyniki badań „E-commerce w Polsce” przeprowadzonego przez Gemius, największą polską firmę zajmującą się analizą stron internetowych, dla Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. 46% Polaków regularnie dokonuje zakupów w Internecie. Wg. ankietowanych wirtualne zakupy są atrakcyjne z uwagi na cenę niższą niż w sklepach stacjonarnych. Kluczowymi czynnikami są również oszczędność czasu, szeroka gama oferowanych produktów i stale ulepszane płatności online. Korzystna jest zatem współpraca z operatorem oferującym płatności internetowe (np. Dotpay), który oferuje m. in. przelewy transferowe, e-przelewy, płatności mobilne, ratalne czy portmonetki elektroniczne i vouchery.

W sytuacji szybkiego rozwoju branży proces realizacji zamówienia należy skrócić do niezbędnego minimum. Tym samym, spełniając oczekiwania kupującego, sprzedawca buduje trwałą relację z klientem. Dzięki operatorom takim jak Dotpay - świadczącym innowacyjne rozwiązania w zakresie pośrednictwa finansowego, mamy pewność, iż oferowane przez nas płatności online  są bezpieczne, szybkie i proste w obsłudze, zaś cała współpraca jest stale monitorowana. - komentuje Bernadetta Madej, Dyrektor Działu Handlowego w Dotpay S.A.

Płatności online dostępne przez całą dobę

Konsument sam wybiera godziny robienia zakupów oraz finalizacji operacji. Ceni sobie tę możliwość - dostępność przez całą dobę to najważniejszy czynnik skłaniający do zakupów w sieci (86% wskazań wg. raportu Gemius „E-commerce w Polsce” ). Żaden z kanałów sprzedaży nie będzie w tym lepszy niż elektroniczny.

Decydując się na oferowanie swoich usług w Internecie, firma, o ile sprosta wymaganiom klientów, może rozwinąć działalność, zwiększyć dochody oraz zredukować koszty związane z obsługą sprzedaży. Co przy tym najważniejsze, dzięki Internetowi, przedsiębiorca może poszerzyć kręg potencjalnych klientów. Warto więc, w obliczu tak dynamicznie rozwijającej się branży, postarać się o jak najlepszą obsługę klienta. Odpowiednio dopasowany ostatni element współpracy z kupującym - finalizacja transakcji - sprawi, iż klienci będą pozytywnie wspominać współpracę z firmą. Co za tym idzie, będą wracać do oferty sklepu - dodaje Bernadetta Madej z Dotpay.

 

 

Dotpay S.A. jest jedną z największych polskich firm na rynku płatności online, od lat dostarczającą innowacyjne rozwiązania w zakresie pośrednictwa finansowego.

Kilkanaście lat praktyki w dynamicznie zmieniającej się branży e-commerce oraz wciąż poszerzana gama oferowanych usług przekładają się na tysiące klientów korzystającychz serwisu dotpay.pl. Dzięki stosowaniu szerokiej palety najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa oraz indywidualnemu podejściu do odbiorcy, klienci Dotpay S.A. od lat sukcesywnie zwiększają konkurencyjność swoich marek.

www.dotpay.pl