Zamiast tego chce wykorzystywać moce produkcyjne dla własnej produkcji, twierdza źródła związane ze sprawą. PSA próbuje ożywić brytyjską spółkę samochodową, którą nabyła w zeszłym roku.
Zakończenie przedsięwzięcia pozwoliłoby PSA w pełni wykorzystać fabrykę w Luton w Anglii. Informacja nie jest jeszcze publiczna i może zostać ogłoszona w najbliższą środę przez dyrektora generalnego Carlosa Tavaresa.
Przedsięwzięcie produkuje średniej wielkości samochody dostawcze Vauxhall Vivaro na tej samej platformie, co Renault Trafic. Tymczasem PSA, producent samochodów Peugeot i Citroen, może produkować samochody dostawcze dla tych marek w zakładzie w Luton
Planowane wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zwiększa nacisk na konkurencyjność w fabrykach PSA w tym kraju.
PSA kupiło marki Opla i Vauxhall w zeszłym roku od General Motors za około 2,2 miliarda euro (2,7 miliarda dolarów). Vauxhall produkuje głównie samochody dostawcze w Luton, a także prowadzi fabrykę w Ellesmere Port w Anglii.