(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

DI
opublikowano: 2010-04-12 10:08

Pielęgnuj markę — traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. Taką wskazówkę daje Jacek Pogorzelski w książce wydanej ostatnio przez Onepress.

Dzięki książce "(R)ewolucja marki" dowiedz się, jak:
•    tworzyć strategie marek w nowych czasach;
•    skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
•    zdobywać zaufanie rynku;
•    kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
•    zarządzać marką w sposób efektywny.

Dr Jacek Pogorzelski to właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code.

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
None
None