Reklama Frugo poszła za twórcami

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2000-04-12 00:00

Reklama Frugo poszła za twórcami

Alima-Gerber wypuściła na rynek nowe smaki Frugo. Do ośmiu dotychczas sprzedawanych dołączyły dwa napoje — podwójnie żółty i niebieski. Już wkrótce w telewizji pojawi się nowa, promująca je kampania. Wyemitowane zostaną trzy różne spoty reklamowe. Nie przygotowała ich jednak agencja Grey, z którą od początku związana była marka Frugo. Alima-Gerber zadanie to powierzyła agencji PZL prowadzonej przez Iwo Zaniewskiego i Kota Przyborę, byłych dyrektorów działu kreacji w Grey.

— To oni, jeszcze będąc w Grey, zrobili większość kampanii Frugo. Tylko ostatnia reklama „W każdej kobiecie drzemie łowca” promująca Frugo w dużych butelkach jest dziełem samej agencji, bez Przybory i Zaniewskiego — tłumaczy Mariusz Nycz, brand manager Frugo.

Oprócz reklamy telewizyjnej i prasowej Alima-Gerber zamierza w okresie letnim zorganizować szereg akcji promocyjnych w sklepach. Podczas tegorocznego lata na etykietach Frugo pojawią się przysyłane przez konsumentów limeryki — rymowanki dotyczące napoju.

— Od 1 kwietnia zaczyna również działać nasza witryna w Internecie. Zdecydowaliśmy się na jej uruchomienie, bo nasza grupa docelowa 15-24 lat jest stałym użytkownikiem tego medium — wyjaśnia Mariusz Nycz.