- Branża meblarska jest w trudnym momencie gospodarczym, w całej Europie przeżywa kryzys. Jest dużo upadłości na rynkach europejskich, nasi niektórzy kontrahenci też niestety znikają z mapy i to, co daje nam pozytywną energię, to że pomimo tak trudnej rzeczywistości, zapaści na rynku właściwie, my rok do roku się bronimy. Cały czas się rozwijamy, rozbudowujemy, notujemy wzrosty sprzedaży – mówi Magdalena Puszman-Kornak, właścicielka marki Puszman.
Posłuchaj
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
- Sprzedajemy do trzydziestu sześciu krajów na świecie, rozwijamy sieć własnych showroomów pod marką Puszman, właśnie jesteśmy na etapie uruchamiania showroomu w Warszawie, rozwijamy linię marki własnej, jak i współpracę z dużymi partnerami sieciowymi, zdobywamy uznanie i to nas bardzo motywuje – dodaje Puszman-Kornak.
Więcej o historii marki Puszman, kobiecym zarządzaniu, presji, udanej biznesowej sukcesji i planach na przyszłość w materiale wideo.