Rośnie sprzedaż aut w Chinach

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 2006-07-17 11:16

Brilliance China Automotive Holding, chiński partner niemieckiego koncernu BMW w pierwszej połowie tego roku sprzedał 92,2 tys. pojazdów. To o 62,11 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody spółki zwiększyły się o 34,5 proc. do 13,6 mld juanów. W całych Chinach sprzedaż nowych pojazdów wzrosła w tym okresie o 26,7 proc. do 3,54 mln sztuk, w tym osobowych o 36,53 proc.

Brilliance China Automotive Holding, chiński partner niemieckiego koncernu BMW w pierwszej połowie tego roku sprzedał 92,2 tys. pojazdów. To o 62,11 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody spółki zwiększyły się o 34,5 proc. do 13,6 mld juanów. W całych Chinach sprzedaż nowych pojazdów wzrosła w tym okresie o 26,7 proc. do 3,54 mln sztuk, w tym osobowych o 36,53 proc. do 2,51 mln.

WST, XFN