Rozwój: Czy grafika prasowa jest sztuką?

DCZ
27-05-2011, 00:00

Grafika to nie tylko miedzioryty, linoryty, drzeworyty albo litografie. To także dziesiątki kolorowych magazynów w kioskach i plakaty na słupach ogłoszeniowych. To reklamy na ulicach, w telewizji, w internecie, a także wiele innych form. Na co dzień nie zastanawiamy się nad tym, że tłumy grafików projektują otaczającą nas rzeczywistość, kształtują nasze gusta, wywołują emocje. O inspiracji, sztuce dobrego designu i przyszłości mediów będą w czwartek 2 czerwca rozmawiać Jacek Utko, dyrektor artystyczny Bonnier Business Press, i Elżbieta Dzikowska, autorka książki "Artyści mówią. Wywiady z mistrzami grafiki". Spotkanie, na które wstęp jest wolny (trzeba się zarejestrować na stronie www.creativehub.pl), odbędzie się o godz. 18.30 w Warszawie w Instytucie Teatralnym (Zamek Ujazdowski), ul. Jazdów 1. Jacek Utko jest grafikiem, pierwszym polskim mówcą na słynnej konferencji TED w Los Angeles z prezentacją "Can Good Design Save Newspapers". Otrzymał prawie 50 nagród w międzynarodowych konkursach graficznych. Jego okładki dla "Pulsu Biznesu" były trzykrotnie nagradzane w ogólnopolskim konkursie Grand Front.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Rozwój: Czy grafika prasowa jest sztuką?