Sposoby na porzucone koszyki w e-sklepach

Sprzedawcy głowią się, co zrobić, by klienci zainteresowani zakupem nie odkładali rozpoczętej transakcji na później. Pomóc może m.in. utrzymanie historii zakupów.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • Jak często klienci przerywają zakupy w Internecie
  • Jaka część klientów online pochodzi z kanału offline
  • Dlaczego konsumenci porzucają koszyki
  • Jacy konsumenci robią to najczęściej

 

- W jaki sposób sklepy mogą zachęcić klientów, by wrócili do zakupów zostawionych w koszyku

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: