Średnia dzienna sprzedaż „Gazety Wyborczej” wyniosła we wrześniu tego roku 451.205 egzemplarzy wobec 462.109 egz. rok wcześniej (spadek o 2,42%). Średnia sprzedaż „Dziennika” Axel Springera wyniosła we wrześniu 208.770 egzemplarzy wobec 221.704 egz. w sierpniu 2006 roku, poinformował Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).
Sprzedaż „Rzeczpospolitej” osiągnęła we wrześniu poziom 178.186 egz. wobec 186.624 egzemplarzy rok wcześniej (spadek o 4,7%).
ZKDP podał, że średnia sprzedaż „Faktu” we wrześniu 2006 wzrosła o 1,0 % r/r do 498.110 egzemplarzy z 492.944 w analogicznym okresie 2005. Inny tabloid, „Super Express” zanotował spadek sprzedaży we wrześniu o 11,3% do 195.639 egz. z 220.556 przed rokiem.
„Gazeta Prawna” miała średnią sprzedaż w wysokości 72.059 egz. w porównaniu do 72.801 egz. we wrześniu 2005 roku (spadek o 1,0%).
Średnia sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” wzrosła we wrześniu do 23.940 egz. z 22.501 egz. w analogicznym okresie 2005 roku. Natomiast sprzedaż „Gazety Giełdy Parkiet” wzrosła do 10.358 egz. z 9.850 egz. rok wcześniej.
Dane dotyczą pozycji nazwanej przez ZKDP rozpowszechnianie płatne razem. (ISB)
esc/tom