Trzy razy w tygodniu szczęśliwy numerek, raz na miesiąc wielki show

DI
opublikowano: 2009-11-13 14:00

Tak będzie wyglądała przyszłoroczna edycja Lotto. Całością zajmie się Endemol. Jak czytamy w „Dzienniku Gazety Prawnej”, wzorem dla giganta loteryjnego w Polsce będzie brytyjska National Lottery, korzystająca z usług Endemola, producenta m.in. „Big Brothera” oraz „Fabryki Gwiazd”.

Teraz Endemol wygrał przetarg i będzie miał za zadanie uatrakcyjnić losowania Totalizatora Sportowego. Już teraz poszukuje prowadzących do programu wzorowanego na ten emitowany w BBC. Wśród wymagań wymienia m.in. przyjemną aparycję i łatwość improwizacji. To nie wszystkie wymagania, ale nie dziwią, bo stawka jest wysoka. „Totek” wypowiedział bowiem umowę na transmisję z Polsatem, któremu w ciągu 10 lat zapłacił ponad 700 mln zł, i ogłosił przetarg na emisję losowań. Za transmisję losowań – codziennie o tej samej porze, w czasie dobrej oglądalności – chce zapłacić ok. 30-40 mln zł rocznie. Z pierwszych informacji wynika, że ma już dwie chętne stacje: TVP oraz TVN. Polsat oficjalnie się nie wypowiada. A nieoficjalnie? „Nikt nie będzie u nas płakał po Lotto, które rujnowało nam ramówkę” – powiedział jeden z menedżerów stacji „Dziennikowi Gazecie Prawnej”.