„Spodziewamy się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV. Zawsze jesteśmy lepsi od rynku" – powiedział ISBnews Tellenbach podczas prezentacji kanału TVN24 Biznes i Świat.
W niedawnym raporcie CEE Equity Strategy, analitycy Erste Research wskazali, że oczekują wzrostu rynku reklamy TV w Polsce o 2,5% r/r w 2014 i wyrazili obawę, że TVN może pokazać słabszą dynamikę od rynku.
Wcześniej Tellenbach wskazywał, że odbudowujący się rynek w połączeniu z bilansem grupy wzmocnionym dzięki refinansowaniu i częściowemu oddłużeniu powinny prowadzić do dalszej poprawy rentowności operacyjnej i netto w 2014 roku.
Kurs akcji TVN na początku piatkowej sesji zniżkował o 2,3% do 14,72 zł za akcję.
TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.
Sebastian Gawłowski
TVN oczekuje lepszego roku dla rynku reklamy
TVN podtrzymuje, że spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku w ujęciu r/r i spodziewa się własnego wzrostu powyżej dynamiki rynkowej, poinformował agencję ISBnews prezes grupy Marcus Tellenbach.