Specjalista zwraca uwagę, że po sprzedaży portalu Onet oraz połączeniu z Canal+ spółka stała się całkowicie zależna od kondycji rynku reklamowego.
- Uważamy, że punkt kulminacyjny fali spadków w reklamie TV mamy już za sobą i ekspozycja TVN, która dotychczas negatywnie odbijała się na jej kondycji, będzie w średnim terminie wspierać notowania. Naszym zdaniem TVN ze stabilną oglądalnością i produkcją własną o wysokiej jakości jest najlepszym wyborem w sektorze mediów na monetyzację wzrostów na rynku reklamowym – pisze w uzasadnieniu raportu Paweł Szpigiel.
Prognoza DI BRE zakłada, że w 2013 r. TVN wypracuje 1,54 mld zł przychodów (wobec 1,58 mld zł przed rokiem) oraz 80 mln zł zysku netto (wobec 486 mln zł przed rokiem).
„TVN wykorzysta odbicie rynku reklamy”
Paweł Szpigiel, analityk DI BRE podtrzymał rekomendację „akumuluj” akcje TVN. Cena docelowa wynosi 12 zł i jest zbliżona do kursu.