„TVN wykorzysta odbicie rynku reklamy”

MBL
20-06-2013, 17:05

Paweł Szpigiel, analityk DI BRE podtrzymał rekomendację „akumuluj” akcje TVN. Cena docelowa wynosi 12 zł i jest zbliżona do kursu.

Specjalista zwraca uwagę, że po sprzedaży portalu Onet oraz połączeniu z  Canal+ spółka stała się całkowicie zależna od kondycji rynku reklamowego.
- Uważamy, że punkt kulminacyjny fali spadków w reklamie TV mamy już za sobą i ekspozycja TVN, która dotychczas negatywnie odbijała się na jej kondycji, będzie w średnim terminie wspierać notowania. Naszym zdaniem TVN ze stabilną oglądalnością i produkcją własną o wysokiej jakości jest najlepszym wyborem w sektorze mediów na monetyzację wzrostów na rynku reklamowym – pisze w uzasadnieniu raportu Paweł Szpigiel.
Prognoza DI BRE zakłada, że w 2013 r. TVN wypracuje 1,54 mld zł przychodów (wobec 1,58 mld zł przed rokiem) oraz 80 mln zł zysku netto (wobec 486 mln zł przed rokiem).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MBL

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Rekomendacje / „TVN wykorzysta odbicie rynku reklamy”