Vistula zaserwuje edukacyjną kanapkę

Menedżerowie średniego szczebla małych i średnich firm będą mogli skorzystać z krótkich i intensywnych szkoleń z obszaru business development i ekspansji zagranicznej

Edukacyjna nisza:
Wyświetl galerię [1/2]

Edukacyjna nisza:

Program sygnowany przez Witolda Orłowskiego, rektora Akademii Biznesu i Finansów Vistula, oferuje edukację dla menedżerów w niezagospodarowanej niszy - pomiędzy ściśle sformatowanymi i praktycznymi kursami, a bardzo czasochłonnymi i kompleksowymi studiami MBA. Piotr Waniorek- Forum

Grupa Uczelni Vistula uruchomiła szkołę dla menedżerów, Vistula Executive Education. Chce oferować praktyczną wiedzę o rozwoju biznesu menedżerom średniego szczebla z małych i średnich firm, które zaczynają zauważać, że proste rezerwy wzrostu już się wyczerpały i zaczynają szukać nowych rozwiązań.

- Skupiamy się na business development i ekspansji zagranicznej – mówi Adam Jasser, dyrektor VEE.

 - Dobraliśmy tematykę, skupiając się na obszarach, w których mamy przewagi konkurencyjne – dodaje Witold Orłowski, rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, pomysłodawca projektu.

System nauki opiera się na stosunkowo krótkich i intensywnych, 3-5 tygodniowych  szkoleniach w specjalistycznych obszarach tematycznych. Ma być dużo praktyki, wspartej zapleczem edukacyjnym uczelni. Wśród wykładowców jest Bożena Lublińska-Kasprzak, wieloletnia szefowa PARP i osoby łączące praktyczną wiedzę merytoryczną, znajomość światowych trendów w danej dziedzinie z umiejętnością przekazywania wiedzy.

- To bardzo dobry jakościowo program oferowany za przystępną cenę -  mówi Witold Orłowski.

Jeden kurs kosztuje 3-5 tys. zł. Vistula chce być lokalną menedżerską alternatywą dla zagranicznych uczelni. Uczestnik dostaje certyfikat, choć pomysłodawcy mają świadomość, że nad marką tego  certyfikatu będą musieli popracować.

Pierwsze programy startują w maju. Wśród tematów są: „Grywalizacja: jak za pomocą innowacyjnych mechanizmów angażowania klientów i pracowników wygrywać na rynku?”, „Hotel pełen gości: jak rozwinąć biznes hotelowy?”, „Kultura innowacji: jak z sukcesem wdrażać innowacyjne projekty?”, ”Jak szukać i oceniać szanse ekspansji zagranicznej” czy „Pricing: jak budować i wdrażać skutecznie strategie cenowe w twojej firmie?”

- Podejmujemy wysiłki sprzedażowe, które mają na celu osiągniecie masy krytycznej, zakładającej 200 studentów równolegle w programie – mówi Adam Jasser.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEWA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Vistula zaserwuje edukacyjną kanapkę