Wielton wychodzi z ostrego zakrętu

Pandemia, a wcześniej pożar zakładu, dały się we znaki producentowi naczep. Firma chce zrealizować strategię 2020 z rocznym poślizgiem.

W tym roku Wielton chce sprzedać ponad 20 tys. przyczep, naczep i tzw. zabudów, i dzięki temu wypracować przychody co najmniej na poziomie 2,4 mld zł. Planuje też wskaźnik długu netto do wyniku EBITDA sprowadzić w okolicę 2 i osiągnąć 7-procentową marżę EBITDA.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ