Właściciel British Airways rozbudowuje markę Level

aktualizacja: 28-06-2018, 13:30

Właściciel brytyjskiej linii lotniczej British Airways, koncern IAG rozbudowuje swoją niskokosztową dalekobieżną linię lotniczą Level, uruchamiając krótkodystansowe połączenia z bazy w Austrii.

Ten ruch stawia IAG  na nieco lepszej pozycji w konkurencji z rywalami EasyJet i Ryanair.

IAG wprowadził markę Level ponad rok temu jako rywala dla budżetowego przewoźnika z Norwegii, linii Norwegian.

Nowa usługa Level z Wiednia ruszyć ma 17 lipca, zaś cztery samoloty będą obsługiwać 14 miejsc docelowych, w tym londyńskie lotnisko Gatwick i Barcelonę.

IAG coraz bardziej odchodzi od tradycyjnego modelu linii lotniczych marek BA i Iberia.

Ostatnio próbował, ale nie udało mu się kupić tanie linie Norwegian Air Shuttle.

IAG próbował też kupić wiedeńską markę Niki, stworzoną przez byłego mistrza wyścigów Formuły 1 Niki Laudę, ale przegrał z Ryanairem.

Lotnisko w Wiedniu przyciągnęło ostatnio kilka tanich linii lotniczych, w tym EasyJet, tanie ramię Lufthansy Eurowings i węgierski Wizz Air.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, BBC

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Właściciel British Airways rozbudowuje markę Level