Wonga diametralnie zmienia strategię

Firmę, która ślubowała miłość internetowi, oczarował offline. Chce być numerem jeden na całym rynku pożyczkowym. Szuka klientów wszędzie, zaczyna od ubezpieczeń.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na czym oprócz pożyczek udzielanych przez internet będzie zarabiać Wonga
  • kiedy planuje stać się największym pożyczkodawcą w Polsce
  • jak obecnie wygląda rynek
  • kogo musi pokonać spółka należąca do Kruka w drodze na branżowy szczyt

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ