Corendon chce zwiększyć swoją rozpoznawalność nad Wisłą – touroperator i piąty przewoźnik czarterowy Turcji wesprze finansowo polskie kluby sportowe. We wtorek zostały podpisane umowy sponsorskie między Corendonem oraz Górnikiem Zabrze i Polskim Związkiem Golfa.
Górnik Zabrze, 14-krotny mistrz Polski, dzięki umowie będzie mógł prowadzić treningi i organizować zgrupowania na tureckich boiskach jesienią i zimą. W podpisanie umowy zaangażowany był m.in. Lukas Podolski, który w przeszłości grał w Galatasaray Stambuł i Antalyasporze, a obecnie występuje na pozycji napastnika w śląskim klubie.
– To wydarzenie wiele dla nas znaczy. Pozwala wierzyć, że idziemy w kierunku przyszłych sukcesów. Wielkie uznania dla Lukasa, który wspierał ten proces. Sponsoring jest ważny, ale najważniejsze są emocje, które budujemy. Jesteśmy na początku drogi i wierzymy, że z biegiem czasu wspólnie osiągniemy mistrzostwo – podkreśla Bartłomiej Gabryś, członek zarządu Górnika Zabrze.
W ramach partnerstwa logo Corendon Airlines pojawi się na przodzie spodenek meczowych drużyny, a reklamy przewoźnika na stadionie i platformach cyfrowych klubu.
Dzięki współpracy z Corendonem także amatorzy golfa będą mogli sprawniej organizować wyjazdy m.in. do kurortu Belek, gdzie znajdują się największe w Turcji pola golfowe.
– Rozpoczynamy współpracę jako oficjalny i wyłączny partner linii lotniczych Polskiego Związku Golfa. Ponadto przyjmujemy sponsoring tytularny Klubowych Mistrzostw Polski Mężczyzn – Dywizji 2 – mówi Yıldıray Karaer, prezes Corendon Airlines.
Radosław Frańczak, prezes Polskiego Związku Golfa, zapowiada, że już tej zimy polscy golfiści zorganizują pierwsze zgrupowanie w Turcji.
– Rośnie popularność turystyczna Turcji, gdzie miłośnicy golfa przez cały sezon mogą uprawiać ten sport. W 2024 r. aż tysiąc polskich sympatyków tego sportu udało się sprowadzić na tureckie pola golfowe – podkreśla Halina Strzyżewska, menedżer ds. sprzedaży Corendona w Polsce.
Wskazuje, że Turcja jest jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych także wśród polskich urlopowiczów. W ubiegłym roku odwiedziło ją ponad 1,8 mln Polaków, a prognozy na ten rok mówią nawet o 2 mln podróżnych.