Wypożyczalnie aut podzieliły rynek

Artur Adamowicz
12-01-1999, 00:00

Wypożyczalnie aut podzieliły rynekKrajowe firmy uzupełniają ofertę zagranicznych koncernówRYNEK PODZIELONY: Klienci zagraniczni będą zawsze korzystać z usług firm znanych, ponieważ renoma daje im gwarancję wysokiego poziomu obsługi i bezpieczeństwa. Polskie firmy mogą liczyć na innego klienta, dla którego najważniejsza jest cena, a nie jakość i zakres usług — mówi Andrzej Witkowski, dyrektor polskiej filii firmy Budget.fot. Grzegorz KaweckiW Polsce konkurują ze sobą międzynarodowe wypożyczalnie samochodów i małe lokalne firmy oferujące podobne usługi. Wszyscy uważają, że mają swoje miejsce na rynku...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Wypożyczalnie aut podzieliły rynek