Najbardziej znany serwis, umożliwiający internautom dzielenie się filmami, ma już polską wersję. Wśród jego partnerów jest TVP.
YouTube jest przetłumaczony w całości, zawiera lokalne strony domowe oraz funkcję wyszukiwania.
Jego twórcy zapewniają, że w miarę upływu czasu zyska on „lokalny” smak, oferując dostosowane do danego kraju rankingi i komentarze oraz kolejne sekcje tematyczne.
Najpopularniejszy serwis, umożliwiający internautom dzielenie się filmami, podał już listę swoich polskich partnerów. Wśród nich są: Telewizja Polska, portal finansowy Bankier.pl, producent gier komputerowych CD Projekt, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, firma dystrybuująca filmy United International Pictures, zespół T. Love wraz z wytwórnią EMI Music Poland.
TVP oprócz swoich tradycyjnych programów chce umieszczać na YouTube materiały przygotowane specjalnie dla tego serwisu.
— Kanał iTVP na YouTube będzie narzędziem, które przede wszystkim pozwoli na dotarcie do nowej grupy widzów, nieoglądającej tradycyjnej telewizji, za to często korzystającej z internetu —tłumaczy Leszek Bogdanowicz, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych.
TVP chce też nawiązać kontakt ze swoimi widzami i zachęcić ich do tworzenia swoich treści, m.in. poprzez konkursy.
Lokalne wersje YouTube od wczoraj dostępne są także: w Brazylii, we Francji, w Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.