Szacowany zysk operacyjny to 67,3 mln zł, wobec 5,3 mln zł przed rokiem.

Na skokową poprawę wyniku wpływ miało uruchomienie produkcji płynu do dezynfekcji rąk oraz sprzedaż w okresie braków rynkowych w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oraz instytucji w celu zapobiegania epidemii COVID-19, a także realizacja nowego kontraktu na rynku amerykańskim (sprzedaż napojów pod marką kontrahenta, którego nie wymieniono z nazwy).
Przypomnijmy, że w sierpniu główny akcjonariusz wezwał do sprzedaży akcji Krynicy Vitamin, ale zaoferował cenę niższą od rynkowej.
Piotr Czachorowski i spółka Zinat wezwali do sprzedaży 1,7 mln (14 proc.) akcji spółki Krynica Vitamin, notowanej na GPW od 2015 r.
Proponowana cena to 5,7 zł za akcję - przed publikacją komunikatu kurs przekraczał tymczasem 7 zł. Obecnie wynosi niespełna 10 zł.