Allegro i Gadu-Gadu atakują rynek reklamy

Karol Jedliński
05-08-2011, 01:22

Lider e-commerce wie o nas bardzo dużo. Teraz chce tą wiedzą dzielić się z reklamodawcami. Pomoże komunikator.

Wkrótce marketingowcy będą mieli o jeden problem z Allegro mniej. Nie chodzi o spadek cen ukochanych przez nich iPhone’ów, ale o nowe podejście potentata w kwestii reklam. Teraz z gigantem e-commerce na polu promocji bywa różnie. Z jednej strony ma on miliony użytkowników, którzy kupują i sprzedają w sieci, i gromadzi o nich bardzo dużo informacji. Z drugiej jednak serwis, chroniąc swoją formułę, nie wpuszcza reklam szerokim strumieniem i nie łączy ich w pakiety z innymi stronami należącymi do koncernu Naspers. Ale idą zmiany.

— Tworzymy wspólne biuro sprzedaży reklam z Gadu-Gadu, zatrudniamy jednego z najlepszych speców od reklamy na rynku, damy marketingowcom skuteczne narzędzia promocji mające zasięg w internecie większy niż największe portale typu Onet. Nad nami będzie tylko Google — zapowiada Grzegorz Wójcik, prezes Grupy Allegro, na którą składają się 72 serwisy w 16 krajach.

Więcej w piątkowym "Pulsie Biznesu". Kup online.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Allegro i Gadu-Gadu atakują rynek reklamy