Apple rozpoczyna ofensywę w ojczyźnie Samsunga, zatrudnił zespół K-Popowy

Alicja Skiba
opublikowano: 2023-03-29 13:18

Amerykański gigant technologiczny Apple chce zadać cios swojemu wielkiemu rywalowi Samsungowi na jego rodzinnym polu - usiłuje przyciągnąć użytkowników w Korei Południowej. Rozpoczął w tym celu kolaborację z zespołem muzyki K-Pop NewJeans - przekazał w środę Bloomberg.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
Fot. Laurenz Heymann/Unsplash

Producent iPhone’ów otworzył swój piąty sklep w Seulu - w ekskluzywnej dzielnicy Gangnam znanej z piosenki Psy’a. Lokalne media podają, że w tym roku firma może otworzyć również szósty salon w kraju.

“OMG” w dźwięku 360 stopniowym

Apple zorganizował event promocyjny w swoim salonie w środę. Goście odwiedzający sklep mogli słuchać najnowszego hitu girlsbandu NewJeans “OMG” puszczanego w technologii dźwięku przestrzennego 360 stopni, która dostosowuje muzykę do ruchu urządzenia.

Firma idzie w ślady Samsunga, który ma serię smartfonów sygnowanych przez zespół BTS.

Ekspansja Apple w Azji

Amerykański producent technologii zwiększa ofensywę na rynkach azjatyckich, chcąc odbić się po pandemii. Wcześniej w tym miesiącu firma uruchomiła Apple Pay w Korei Południowej. Zatrudnia prawie 800 pracowników w tym kraju, jak wynika z informacji od Patricka Schuerpfa, dyrektora biznesu detalicznego firmy w Azji.

Apple ma w planach też otworzyć punkty sprzedaży detalicznej w Indiach. Szef firmy Tim Cook odwiedził Pekin w ostatnią sobotę, gdzie odwiedził sklep marki i uczestniczył w forum biznesowym.