Azjatyckie tygrysy na polskich torach

Cargotor liczy na dofinansowanie z KPO budowy parku technologicznego w Małaszewiczach. Z Chin czy Korei może dotrzeć do niego 55 pociągów na dobę. Ponad trzy razy więcej niż teraz.

Centre for Economics and Business Research szacuje, że na realizacji projektu Nowego Jedwabnego Szlaku (NSJ) PKB Polski może zyskać aż 48 mld USD do 2040 r. Już w ubiegłym roku po rosyjskich torach przejechało niemal dwa razy więcej pociągów wiozących towary azjatyckich tygrysów do Europy. Państwa Starego Kontynentu walczą, by to na ich terenie były przeładowywane.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ