Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej Wspólnie Promują Serię Go Active

Oskar NawalanyOskar Nawalany
opublikowano: 2023-09-06 13:18

W dniu 4 września w sklepach Biedronka została wprowadzona nowa seria produktów Go Active z logo reprezentacji Polski oraz hasłem "łączy nas najlepszy skład". Inicjatywa ta jest wynikiem długotrwałej współpracy między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a siecią Biedronka, która jest wieloletnim partnerem biznesowym federacji – możemy przeczytać w komunikacie prasowym.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Produkty z nowej serii Go Active są oznaczone logo reprezentacji Polski i można je znaleźć na etykietach napojów izotonicznych, wód witaminowych oraz żeli energetycznych. W ramach działań promocyjnych i komunikacyjnych marka Biedronka będzie wykorzystywać wizerunek reprezentantów Polski, w tym takich zawodników jak Wojciech Szczęsny, Piotr Zieliński i Ewa Pajor.

Polski Związek Piłki Nożnej wprowadził na początku czerwca nową strategię biznesową, której kluczowym elementem jest indywidualne podejście do współpracy sponsorskiej oraz maksymalizacja korzyści z kontraktów łączących federację z jej partnerami. Produkty z wizerunkiem zawodników reprezentacji są już od dawna częścią współpracy z Biedronką, a nowa linia Go Active jest kolejnym krokiem w tym partnerstwie, dostępnym w ponad 2500 sklepach sieci Biedronka.