BIG BG chce rozszerzyć ofertę i zwiększyć udział w rynku

Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy BIG Banku Gdańskiego prezes Bogusław Kott podtrzymał dotychczasowe założenia strategii banku. Plany BIG BG przewidują mocny rozwój działalności w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Ostatecznym celem, który ma być osiągnięty w 2004 r., jest pozycja banku pierwszego wyboru dla małych firm. Spółka zamierza też zwiększyć z 4 do 6 - 8 proc. udział w sektorze średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: