Biznes z ksantohumolem w roli głównej

Rodzinny duet Anety Czaplickiej i Pauliny Stopczyk sięgnął po substancję ukrytą w szyszkach chmielu, zamknął ją we własnych kosmetykach i ze wsparciem inwestorów rozkręcił biznes. Szykuje się do ekspansji zagranicznej.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jakie zastosowanie w kosmetologii ma ksantohumol
  • na jakich laboratoryjnych odkryciach bazuje biznes DermoTech Beauty
  • jakie są powody, dla których spółka rozpoczyna kolejną rundę inwestycyjną

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ