BIZNESMENI NIE KUPUJĄ WIELU KOSMETYKÓW

Aneta Królak
opublikowano: 18-05-1999, 00:00

BIZNESMENI NIE KUPUJĄ WIELU KOSMETYKÓWProducenci środków pielęgnujących docenili mężczyznę jako klientaJESZCZE NIE NAJLEPIEJ: Polscy biznesmeni mimo powszechnie dostępnych środków pielęgnacyjnych z oporami przekonują się do częstszego ich używania — ocenia Maria Szaykowska, lekarz i wydawca.fot. Tomasz Zieliński Współczesny mężczyzna prezentuje nie tylko siebie, ale także i firmę, w której pracuje. Dobrze skrojony garnitur i dyskretny zapach markowej wody nie stanowią jeszcze o kompletnym wizerunku. Całości powinna dopełniać zadbana cera i ręce. W tym wypadku jednak nawet najmłodsi okazują się bardzo...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / BIZNESMENI NIE KUPUJĄ WIELU KOSMETYKÓW