W ramach oferty dostępnych było do 90 910 akcji serii D. Finalnie zapisano się na 34 094 akcje, co stanowi 37,5 proc. całkowitej puli. Średnia wartość pojedynczego zapisu wyniosła ok. 5 532 zł, a niemal wszystkie zapisy pochodziły od osób fizycznych (337 spośród 339 inwestorów).
Zarząd spółki twierdzi, że emisja cieszyła się dużym zainteresowaniem mimo braku szerokiej kampanii promocyjnej.
– Taka skala zaangażowania przy ograniczonych działaniach marketingowych pokazuje nie tylko zasięg marki Do Rzeczy, ale i siłę społeczności inwestorskiej, jaka wokół niej powstała – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC.
Zakończona oferta była jedną z najliczniejszych na NewConnect, jeśli chodzi o liczbę inwestorów w ofercie przeprowadzonej na podstawie memorandum informacyjnego. Więcej uczestników miała tylko rekordowa emisja spółki Mentzen.
Spółka planuje debiut na alternatywnym rynku w czwartym kwartale 2025 r.
Analiza demograficzna uczestników emisji wskazuje, że najczęściej były to osoby w wieku 50–69 lat. Mediana wieku wyniosła 60 lat, co zdaniem zarządu świadczy o dużym zaangażowaniu inwestorów z ustabilizowaną sytuacją zawodową, aktywnych społecznie i gospodarczo.