Kolejny już rok z rzędu Spadiora dokłada cegiełkę do walki o kobiece zdrowie. To firma, która od początku działalności porusza na jedwabiu tematy ważne społecznie.
– W październiku róż staje się manifestem kobiecości, niezwykłej siły, opowieści o odwadze, doceniania i samoakceptacji. Dzięki różowej apaszce możemy afiszować swoje uczucia i wspierać kobiety. Dodatkowo sama mierzę się z chorobą, więc temat nigdy nie był mi tak bliski jak teraz. Chciałabym, żeby ten różowy październik przypominał nam o badaniach profilaktycznych, nie tylko w zakresie piersi, ale holistycznie – mówi Marta Lech-Maciejewska, właścicielka marki Spadiora.
Apaszka we wzór Feminimal w kolorze różowym, którą w tym roku firma wspiera akcję Różowa Wstążka, jest dostępna przez cały październik. 100 proc. zysku z jej sprzedaży Spadiora przeznaczy na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, które zostało założone przez księdza Jana Kaczkowskiego i w tym roku obchodzi 20-lecie działalności.
Dodatkowo Marta Lech-Maciejewska wesprze inicjatywę Czerwona teczka”, pomysł Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, który powstał jako uzupełnienie kampanii Zaufaj Bliskości. Czerwona teczka to miejsce, w którym umieszczamy wszystkie istotne informacje na temat tego, co należy zrobić po naszej śmierci. To przewodnik dla bliskich, dokumenty i wskazówki, które instruują, jak sprawnie działać i zadbać o wszystkie sprawy.
– Bardzo poruszyła mnie niezwykła inicjatywna Czerwonej Teczki. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Myślę jednak, że przygotowanie takiego zbioru informacji oraz dokumentów to przejaw miłości i troski o naszych bliskich – mówi Marta Lech-Maciejewska.