Przychody firmy zwiększyły się o 54 proc. r/r do 185 mln zł, a po trzech kwartałach sięgają 483,5 mln zł (+39 proc. r/r).
"Nasz obecny poziom inwestycji w rozwój nowych produktów szacujemy na ponad 20 mln zł rocznie, w tym ponad połowa to inwestycja w narzędzia i platformy dedykowane klientom e-commerce. Dziś świadczymy usługi dla ponad 40 tys. klientów e-commerce, z czego połowa to klienci cyber_Folks, a druga połowa – Vercom-u. Uważam, że jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę klientów e-commercowe’ych do około 60 tys. w ciągu 2-3 lat" - powiedział Jakub Dwernicki, prezes Cyber_folksa.
Jak podkreślono, w trzecim kwartale znormalizowany zysk netto (a więc bez zdarzeń jednorazowych_ przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej był o 70 proc. wyższy niż rok wcześniej i wyniósł 17,1 mln zł, a skorygowana EBITDA 46 mln zł (+27 proc.).
Cyber_folks to grupa technologiczna, która wspiera małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w ich obecności w internecie, automatyzacji procesów biznesowych, komunikacji, marketingu i sprzedaży. Grupa koncentruje się na skalowalnych produktach w modelu abonamentowym.