Cyfrowa obsługa klienta. Działaj wydajniej, bez papieru

Partnerem publikacji jest Asseco
opublikowano: 2022-11-30 12:18

Cyfryzacja procesów obsługi klienta to szereg korzyści dla biznesu. Dzięki zdalnej identyfikacji tożsamości klienci mogą wygodniej np. podpisywać umowy. Firmy szybciej obsługują zgłoszenia, oszczędzając zużycie papieru. Centralny system zarządzania dokumentami ułatwia też pracę pracownikom.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
Artur Miękina, dyrektor sprzedaży projektów kluczowych Asseco Data Systems
Artur Miękina, dyrektor sprzedaży projektów kluczowych Asseco Data Systems

Od czego zacząć cyfryzację obsługi klienta - wyjaśnia Artur Miękina, dyrektor sprzedaży projektów kluczowych Asseco Data Systems.