Drutex jeszcze mocniej wypromuje się we włoskiej lidze piłkarskiej

WST
opublikowano: 2024-08-24 10:49

Drutex mocno inwestuje w marketing sportowy. Czołowy polski producent okien, drzwi i rolet właśnie zawarł umowy z kilkoma klubami piłkarskimi z Włoch. Ma to wspomóc rozpoznawalność marki na europejskim rynku.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Drutex został już oficjalnym partnerem Interu Mediolan, który to klub został mistrzem Włoch w sezonie 2023/2024. Obecnie podpisał umowy o współpracy z innymi klubami topowej Serie A Juventusem Turyn oraz Cagliari, a także Palermo z Serie B. Ustalenia obejmują dwa sezony 2024/2025 i 2025/2026.

W komunikacie prasowym poinformowano, że Drutex jako Oficjalny Partner Interu zadebiutuje 24 sierpnia na mediolańskim San Siro, kiedy to Inter zmierzy się z Lecce. Następnie logo polskiego producenta pojawi się na boisku podczas meczów Juventusu z Romą i Cagliari z Como 26 sierpnia oraz w meczu Palermo z Cosenzą 1 września.

- Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutexu.

Warto przy tym wspomnieć, że Drutex związany jest też z innymi dyscyplinami sportu jak choćby z kolarstwem, gdzie firma po raz piąty z rzędu była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Cyklicznie wspiera też transmisję meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej i Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jest także sponsorem klubu żużlowego – Motoru Lublin.