Elegancka odsłona dresu

opublikowano: 19-06-2019, 18:00
aktualizacja: 20-06-2019, 06:00

Projektujemy ubrania, które dobrze wyglądają nie na wieszaku, a na człowieku – to motto RISK made in Warsaw, marki stworzonej osiem lat temu przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun. A wszystko zaczęło się od dresowej bluzy…

- Zależy nam, żeby to były super wygodne ubrania na prawdziwe sylwetki, ale nie miały nic wspólnego z tym co zwykle rozumiemy pod pojęciem wygody. To nie są rozciągnięte t-shirty i dresowe spodnie, tylko ubrania, które robią efekt wow – mówi Klara Kowtun, współwłaścicielka RISK made in Warsaw.

Pomysł był prosty – dziewczyny chciały tworzyć wygodne, dobrze skrojone ubrania na każdą okazję.

Wszystko zaczęło się od modowej klasyki, czyli szarej bluzy z kapturem i wariacji na jej temat.

- RISK został wymyślony jako marka, która z szarej bluzy z kapturem robi rzeczy, w których możesz iść do pracy, do opery, gdziekolwiek. Wszystkie ubrania na początku były w szarym kolorze, z tak zwanej szarej dresówki. Później doszłyśmy do tego, że to nie szarość jest kluczowa, tylko ten komfort – mówi Klara.

Firma powstała w sześć tygodni. Dziewczyny od razu wystartowały z kolekcją dla kobiet, pościelą a także ubraniami dla psów.  Po roku hobby przerodziło się w pełnowymiarowy biznes.

- Dla nas to było bardziej super fajne hobby, a nie kwestia życia i śmierci – wspomina Klara i dodaje - Na początku do 17-ej robiłyśmy swoją pracę, a później robiłyśmy sobie RISK. Dowiadywałyśmy się, gdzie można kupić materiały, jak można je zrobić, co to jest dziewiarnia, skąd wziąć szwalnię, szukałyśmy grafika. Nie byłyśmy marką z biznesplanem, przemyślaną pod zysk i niszę rynkową, która teraz ją wypełni i dlatego będzie miała sukces. Byłyśmy dwiema dziewczynami z wieloma różnymi umiejętnościami, które miały bardzo dużo entuzjazmu do tego, żeby coś zrobić. I które wpadły na chwytliwy pomysł.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane