Expo w Dubaju zaowocuje kontraktami polskich firm

W programie gospodarczym przygotowanym na wystawę światową wzięło udział 2,5 tys. polskich przedsiębiorców. Uczestniczyli oni m.in. w forach, seminariach i targach branżowych. Efektem promocji będą umowy biznesowe.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • W jaki sposób polskie firmy mogły promować się podczas Expo
  • Które targi cieszyły się największym zainteresowaniem przedsiębiorców
  • Jakie będą wymierne efekty działań promocyjnych

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ