Gamifikacja wkracza do polskich firm

08-05-2017, 22:00

Pracodawcy coraz częściej zachęcają pracowników do udziału w grze — po to, aby zwiększyć ich zaangażowanie w wykonywanie obowiązków

Eksperci z Markets & Markets przewidują, że do 2020 r. rynek gamifikacji sięgnie 11 mld USD, podczas gdy w 2015 r. był wyceniany na zaledwie 1,65 mld USD. Mają na to wpływ m.in. młode pokolenia, które nie znoszą nudy i mało ambitnych zadań, oczekują natychmiastowej informacji zwrotnej, a przede wszystkim — dzięki technologiom — są gotowi na testowanie nowych rozwiązań. — Firmy szukają narzędzi do zwiększenia zaangażowania pracowników. Według danych Instytutu Gallupa tylko 39 proc. pracowników ocenia swoje miejsce pracy jako...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Gamifikacja wkracza do polskich firm