ECC GAMES S.A.: Złożenie wniosku w ramach konkursu 1/1.2/POIR 2019_GAMEINN organizowanego przez NCBiR Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020

opublikowano: 2019-06-28 16:47

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 15 / 2019
Data sporządzenia: 2019-06-28
Skrócona nazwa emitenta
ECC GAMES S.A.
Temat
Złożenie wniosku w ramach konkursu 1/1.2/POIR 2019_GAMEINN organizowanego przez NCBiR Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd ECC Games S.A. („Spółka” lub „Emitent”) informuje, że w dniu dzisiejszym złożył wniosek o dofinansowanie w ramach programu 1/1.2/POIR 2019_GAMEINN organizowanego przez NCBiR „Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020” projektu o tytule: GearShift – budowa silnika zachowania kołowych pojazdów mechanicznych oraz generowania plansz w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji na bazie platformy Unreal Engine.

Celem projektu jest opracowanie innowacyjnego w skali globalnej silnika zachowania pojazdów oraz generowania tras w dynamicznym środowisku gier. Tworzony przez Spółkę silnik będzie uniwersalnym narzędziem, pozwalającym dowolnemu zespołowi developerskiemu pracującemu w silniku Unreal tworzyć zaawansowane gry o tematyce motoryzacyjnej.

Rezultaty projektu wdrożone zostaną w działalności Emitenta w formie:
(1) Wykorzystania silnika w grach wyścigowych tworzonych przez Spółkę. Gry dedykowane będą dla fanów motoryzacji, którzy poszukują tytułu charakteryzującego się realistycznym modelem jazdy a także wymagających modelem rozgrywki, dzięki wysokiej sztucznej inteligencji przeciwników. Gry będą sprzedawane w formie cyfrowej poprzez platformy sprzedażowe takie jak np.: Steam, Appstore, Google Play.
(2) Udzielania licencji na korzystanie z opracowanego silnika zachowań pojazdów w dynamicznych środowisku gier. Oferta licencji na korzystanie z systemu będzie kierowana do innych studiów deweloperskich, które będą chciały wykorzystać silnik fizyczny w swoich grach, a licencja na produkt udzielana będzie w dwóch opcjach: (a) licencja na korzystanie z silnika zachowań pojazdów w dynamicznym środowisku gier, (b) licencja na korzystanie z silnika zachowań pojazdów w dynamicznym środowisku gier z pełnym wsparciem technicznym.

Koszty kwalifikowane: 7 789 816,25 PLN
Dofinansowanie: 5 592 306,25 PLN

Wkład własny w kwocie 2 197 510,00 PLN zostanie pokryty z bieżącej działalności Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-06-28 Piotr Wątrucki Prezes Zarządu
2019-06-28 Jakub Traczyk Członek Zarządu