G-ENERGY S.A.: Zawarcie przez Emitenta Umowy Ramowej z Polską Spółką Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu (miasto Wrocław).

opublikowano: 2023-12-29 14:40

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 15 / 2023
Data sporządzenia: 2023-12-29
Skrócona nazwa emitenta
G-ENERGY S.A.
Temat
Zawarcie przez Emitenta Umowy Ramowej z Polską Spółką Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu (miasto Wrocław).
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd G-Energy S.A. (GENERGY, Spółka, Emitent) z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu dzisiejszym Spółka otrzymała podpisaną przez obie strony Umowę zawartą w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego nr 2023/W500/WNP-044425, prowadzonego w trybie negocjacji.
Przedmiotem Umowy jest wykonywanie przez Wykonawcę:
1) wymiany przyłączy gazowych w trybie uproszczonym (zgodnie z art. 29a ustawy Prawo budowlane), gdzie Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przyłącza wraz z dokumentacją projektową,
2) wymiany przyłączy gazowych na podstawie dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego,
3) wymiany przyłączy gazowych i odcinków gazociągów, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego,
4) wykonanie prac towarzyszących budowie, o której mowa w pkt. od 1) do 3) koniecznych dla kompleksowej jakościowo i w pełnym zakresie realizacji przedmiotu zlecenia na terenie działania Oddziału Zakład Gazowniczy we Wrocławiu obejmującym obszar powiatu wrocławskiego wraz z miastem Wrocław. Strony mogą uzgodnić że realizacja Zadań będzie odbywać się również poza obszarem powiatu wrocławskiego wraz z miastem Wrocław jednakże w zakresie obszarowym danego Oddziału Zakładu Gazowniczego we Wrocławiu.
Spółce będzie przysługiwało wynagrodzenie zależne od rzeczywistego zakresu wykonanych prac, wyliczone w oparciu o stawki jednostkowe zawarte w Umowie , na podstawie wykonanego zakresu rzeczowego ujętego w protokole odbioru końcowego. Wartość zleceń nie może przekroczyć przewidywanej przez Zamawiającego wartości zadania tj. kwoty 7 598 205,00 zł (słownie: siedem milionów pięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięć złotych). Wynagrodzenie wyrażone jest w kwocie netto i zostanie powiększone o podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu wykonania Zadania lub jego części. Wszelkie opłaty związane z prowadzeniem robót w pasie drogowym, przejściem przez grunty przylegające do miejsca prowadzenia robót obciążają Wykonawcę. Jeżeli decyzja, umowa lub inny akt określający wysokość opłat za przejście przez grunt osób trzecich w celu prowadzenia robót wskazywać będzie Zamawiającego jako zobowiązanego do uiszczenia opłat, Zamawiający wniesie opłaty zgodnie z warunkami określonymi w decyzji, umowie albo innym akcie, a następnie obciąży Wykonawcę obowiązkiem ich zwrotu w wysokości nominalnej. Nieudzielenie przez Zamawiającego Wykonawcy Zleceń na pełną wartość kwoty określonej powyżej, nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
Emitent zobowiązany jest realizować Przedmiot Umowy w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem, że każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 6-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kar umownych w szczególności: za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu uzgodnienia dokumentacji uproszczonej u Zamawiającego w stosunku do terminu wskazanego w Zleceniu – w wysokości 0,5 % Wynagrodzenia netto określonego w Zleceniu, jednakże nie więcej niż 20 % tego Wynagrodzenia; za każdy dzień opóźnienia w oddaniu przedmiotu Zlecenia w stosunku do terminu wskazanego w Zleceniu – w wysokości 0,5 % Wynagrodzenia netto określonego w Zleceniu, jednakże nie więcej niż 50 % tego Wynagrodzenia, za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad przedmiotu Zlecenia licząc od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad – w wysokości 0,5 % Wynagrodzenia netto określonego w Zleceniu, jednakże nie więcej niż 50 % tego Wynagrodzenia; z tytułu niepowiadomienia odbiorców gazu o przystąpieniu do Robót w terminie 7 dni przed wejściem na plac budowy - w wysokości 500 zł za każdy ujawniony przypadek, za odstąpienie od realizacji przyjętego Zlecenia lub niewykonania Zlecenia w całości – w wysokości 50% Wynagrodzenia netto określonego w Zleceniu,
Łączna wartość kar umownych w odniesieniu do jednego zlecenia nie może przekroczyć 50 % wynagrodzenia netto określonego w zleceniu.
Łączna wartość kar umownych w odniesieniu do Umowy nie może przekroczyć 20% łącznego wynagrodzenia wynikającego ze wszystkich zleceń otrzymanych przez Wykonawcę
Pozostałe szczegółowe warunki powyższych umów nie odbiegają od powszechnie stosowanych w tego typu umowach.

Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (zwane też MAR).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Conclusion
of a Framework Agreement by the Issuer with Polska Spółka Gazownictwa
sp. z o.o. with headquarters in Tarnów, Branch Zakład Gazowniczy in
Wrocław (city of Wrocław).Management
Board of G-Energy S.A. (GENERGY, Company, Issuer) based in Warsaw
informs that today the Company received the Agreement signed by both
parties, concluded as a result of the non-public procurement procedure
No. 2023/W500/WNP-044425, conducted under negotiations.The
subject of the Agreement is the performance by the Contractor of:1)
replacement of gas connections in a simplified procedure (in accordance
with Article 29a of the Construction Law), where the Contractor is
obliged to make the connection together with the design documentation,2)
replacement of gas connections based on design documentation provided by
the Ordering Party,3)
replacement of gas connections and gas pipeline sections, based on
design documentation provided by the Ordering Party,4)
performance of works accompanying the construction referred to in point
from 1) to 3) necessary for comprehensive quality and full scope
implementation of the subject of the order in the area of operation of
the Gas Plant Branch in Wrocław, covering the area of the Wrocław County
and the city of Wrocław. The Parties may agree that the implementation
of the Tasks will also take place outside the area of the Wrocław
County, including the city of Wrocław, but within the area of a given
Branch of the Gas Plant in Wrocław.The
Company will be entitled to remuneration depending on the actual scope
of work performed, calculated on the basis of the unit rates contained
in the Agreement, on the basis of the completed scope of work included
in the final acceptance report. The value of orders cannot exceed the
value of the task expected by the Ordering Party, i.e. PLN 7,598,205.00
(in words: seven million five hundred ninety-eight thousand two hundred
and five zlotys). The remuneration is expressed in the net amount and
will be increased by VAT at the rate applicable on the date of
completion of the Task or its part. All fees related to carrying out
works in the road and crossing the land adjacent to the site of works
are borne by the Contractor. If the decision, agreement or other act
specifying the amount of fees for crossing the land of third parties for
the purpose of carrying out works indicates the Ordering Party as
obliged to pay the fees, the Ordering Party will pay the fees in
accordance with the conditions specified in the decision, contract or
other act, and then charge the Contractor with the obligation to pay
them. refund in the nominal amount. Failure of the Ordering Party to
grant the Contractor Orders for the full value of the amount specified
above will not constitute grounds for the Contractor to submit any
claims against the Ordering Party.The
Issuer is obliged to implement the Subject Matter of the Agreement
within 24 months from the date of conclusion of the Agreement, provided
that either party may terminate the agreement with a 6-month notice
period, effective at the end of the calendar month.The
Ordering Party is entitled to demand that the Contractor pay contractual
penalties, in particular: for each day of delay in agreeing simplified
documentation with the Ordering Party in relation to the deadline
specified in the Order - in the amount of 0.5% of the net remuneration
specified in the Order, but not more than 20% this Remuneration; for
each day of delay in handing over the subject of the Order in relation
to the deadline specified in the Order - in the amount of 0.5% of the
net Remuneration specified in the Order, but not more than 50% of this
Remuneration, for each day of delay in removing defects in the subject
of the Order counting from the expiry of the deadline designated by the
Ordering Party to remove defects - in the amount of 0.5% of the net
Remuneration specified in the Order, but not more than 50% of this
Remuneration; for failure to notify gas recipients about commencing the
Works within 7 days before entering the construction site - in the
amount of PLN 500 for each disclosed case, for withdrawal from the
implementation of the accepted Order or failure to complete the Order in
full - in the amount of 50% of the net remuneration specified in the
Order.The
total value of contractual penalties in relation to one order may not
exceed 50% of the net remuneration specified in the order.The
total value of contractual penalties in relation to the Agreement may
not exceed 20% of the total remuneration resulting from all orders
received by the Contractor.The
other detailed terms and conditions of the above agreements do not
differ from those commonly used in this type of agreement.Legal
basis:Art.
17 sec. 1 of the Regulation (EU) No 596/2014 of the European Parliament
and of the Council of 16 April 2014 on market abuse (market abuse
regulation) and repealing Directive 2003/6 / EC of the European
Parliament and of the Council and Commission Directive 2003 / 124 / EC,
2003/125 / EC and 2004/72 / EC (also known as MAR).


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2023-12-29 Grzegorz Cetera Prezes Zarządu Grzegorz Cetera