HEFAL: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

opublikowano: 2011-10-21 13:04

Zarząd Spółki Hefal Serwis S.A. informuje, iż w dniu 21.10.2011 roku powziął informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Spółki na wykonanie zadania pod nazwą "Dostawa i montaż lodowiska sezonowego na terenie kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 11 ul. Saperska w Tczewie w ramach programu "Biały Orlik".

Wartość oferty: 734.890,56 zł brutto.

O zawarciu umowy na przedmiotowe zadanie Zarząd Spółki poinformuje odrębnym raportem bieżącym.

Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące spółkę:

  • ALEKSANDER CIEŚLAR - PREZES ZARZĄDU
  • DOMINIKA GOŁĘBIEWSKA - PROKURENT