RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Szczecinie

opublikowano: 2008-03-10 09:20

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 13 / 2008
Data sporządzenia: 2008-03-10
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Szczecinie
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu
dzisiejszym, tj. 10 marca 2008 roku zostaje uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta
Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Szczecinie, przy ulicy Wojska Polskiego 12.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 28 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych
w prospekcie emisyjnym Spółki. Sieć własnych salonów obejmuje największe miasta w Polsce; w niektórych (m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach) zlokalizowano po kilka salonów w różnych dzielnicach miast. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Szczecinie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.

Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-03-10 Remigiusz Talarek Wiceprezes Zarządu