Notowany na NASDAQ Concentrix, globalny dostawca rozwiązań i technologii w obszarze customer experience (CX), rozszerza działalność w Polsce. Spółka zatrudniająca już nad Wisłą 20 osób, otwiera trzecie biuro i planuje znacząco zwiększyć obecność.
Biuro w Krakowie stanie się europejskim centrum działu Software Solutions, zajmującego się rozwojem oprogramowania dla produktów i usług firmy. Do końca roku Concentrix planuje zatrudnić w nim kilkadziesiąt inżynierów, programistów i doświadczonych specjalistów w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, chmury oraz big data.
W ciągu najbliższych lat Concentrix chce rozwinąć w Krakowie centrum R&D, w którym będą powstawały innowacje technologiczne skierowane do klientów z całego świata. Docelowo w perspektywie kilkuletniej pracę znajdzie tam około 300 osób.
— To nie przypadek, że wybraliśmy Kraków na siedzibę naszego pierwszego europejskiego biura, które skupi się wyłącznie na rozwiązaniach z obszaru oprogramowania. Dostrzegamy potencjał, jaki daje to miasto zarówno w kontekście dostępu do doskonałej kadry utalentowanych programistów, jak też infrastruktury IT na znakomitym poziomie — mówi Łukasz Jezierski z Concentriksa.
Concentrix projektuje, opracowuje i prowadzi innowacyjne projekty technologiczne z obszaru wspierania doświadczeń klienta dla ponad 130 przedsiębiorstw z listy Fortune Global 500. Zatrudnia łącznie ponad 300 tys. specjalistów, którzy pracują w biurach w 40 krajach na świecie.