Gra wideo zamiast kursu MBA

opublikowano: 22-10-2015, 22:00

Elitarna, międzynarodowa uczelnia biznesowa Hult International Business School opracowała program studiów MBA w formie gry video.

W eksperymencie, który miał udowodnić, czy gra pełni funkcję edukacyjną, wzięli udział zwykli studenci. Podzielono ich na dwie grupy — jedna z nich uczestniczyła w kursie prowadzonym przez profesora, a druga w tym samym czasie grała w grę wideo pt.

„Jeden dzień”, która pomaga w opanowaniu materiału dotyczącego strategii biznesowych — tego samego, który jest przewidziany w normalnym toku studiów.

Podczas końcowego egzaminu średnia wyników w obu grupach była podobna. Adepci kursu wideo mogli pochwalić się nawet nieco wyższą punktacją w testach wyboru. W części ustnej średnia ocen była zbliżona dla obu grup, natomiast w części pisemnej lepiej wypadali tradycyjni studenci.

— Technologia jest w stanie zastąpić profesorów — podsumował dr John Beck z Hult International Business School, jeden z autorów gry oraz badania. Uczelnia prowadzi kursy MBA w sześciu miastach na świecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu