Pamiętacie "Supersize me"? To amerykański film, który kilka lat temu zrobił światową furorę. Jego główny bohater zdecydował się przez 30 dni jeść posiłki tylko i wyłącznie w barach sieci McDonald's. W efekcie przytył 12 kilo i nabawił się różnych dolegliwości.
Jego pomysł przemówił do wyobraźni pewnego otyłego Szweda. W 2009 r. zadzwonił do szwedzkiej sieci fast-foodów Max i zaproponował jej podobny test. Zarząd tej znanej sieci, podkreślającej dietetyczne i ekologiczne cechy swoich produktów, wykazał się fantazją. Zgodził się na test. W ciągu 90 dni otyły Szwed zjadł 180 hamburgerów. I — uwaga — schudł 30 kilogramów. Max nakręcił o nim film "Minimize me".
Ta sieć wchodzi właśnie do Polski.
— Polska ma ogromny potencjał. Chcemy pozyskać partnerów, którzy po pierwsze — rozumieją rynek, a po drugie — chcą wziąć udział w projekcie budowania sieci od zera — mówi Richard Bergfors, prezes i akcjonariusz Maksa.
Więcej, w tym dane kontaktowe dla potencjalnych franczyzobiorców, w czwartkowym Pulsie Biznesu. Kup on-line