Idea projektu Wenusjanki narodziła się trzy lata temu. Dziś to jedna z większych inicjatyw, która skupia reprezentantki różnych branż i zawodów.
— Po trzech latach Wenusjanki stały się projektem rozpoznawalnym w kilku miastach w kraju — Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Kielcach, Wrocławiu, a 18 kwietnia startujemy w Poznaniu. Do tej pory zorganizowałyśmy 59 konferencji, a grono Wenusjanek liczy obecne ponad 3 tys. pań — mówi Anita Kijanka, twórczyni marki Wenusjanki.
Podczas spotkań uczestniczki mają przede wszystkim możliwość poznania się i wzajemnej inspiracji. — Cykliczne konferencje umożliwiają zapoznanie się z ciekawymi prelegentami, a także nawiązanie relacji biznesowych, które mogą zaowocować późniejszą współpracą. Mówcami na wydarzeniach są osoby odnoszące sukcesy i chcące podzielić się swoim doświadczeniem i wskazówkami, jak sobie radzić w świeciebiznesu — komentuje Anita Kijanka.
Podczas konferencji jej twórczynie dbają o dobór odpowiedniej tematyki. Podczas najbliższego, kwietniowego wydarzenia pojawi się m.in. Magdalena Koźmala — specjalista mowy ciała i kreowania wizerunku w biznesie.
— Skupiamy się na zagadnieniach związanych z biznesem, własną działalnością i przedsiębiorczością kobiet. Naszymi partnerami są więc firmy i organizacje, które dbają o wszystkie sfery życia kobiety aktywnej — czyli rozwój biznesowy, ale także urodę i zdrowie — opowiada założycielka Wenusjanek.