Czytasz dzięki

Jesień nie poprawi kondycji firm wystawienniczych

Przychody niższe o co najmniej 40 proc. i straty zamiast zysków — takie jest żniwo pandemii w polskiej branży targowej

Przeczytaj i dowiedz się:

  • Jak z powodu pandemii zmienił się rynek targów
  • Czy w drugiej połowie roku odbędą się największe imprezy
  • Dlaczego niektóre firmy wystawiennicze decydują się nie przekładać targów
  • W co musi inwestować biznes targowy

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.