Flagowym produktem Edenred Polska jest Karta Lunchowa, która umożliwia płatności za posiłki w restauracjach, sklepach spożywczych czy na platformach dostaw jedzenia. Pracodawca doładowuje kartę raz w miesiącu, a pracownik może z niej korzystać w ramach dostępnych środków. Karta dostępna jest w dwóch wariantach – fizycznym i wirtualnym, a oba można dodać do portfeli Apple Pay i Google Pay.
Digitalizacja i ekologia
Nowoczesne rozwiązania Edenred promują podejście digital-first, które wspiera zrównoważony rozwój. Użytkownicy mogą korzystać z Karty Lunchowej na iPhone’ach, iPadach czy MacBookach, płacąc za lunch w restauracji, gotowe posiłki w sklepie czy zamówienia online – wszystko bez konieczności wpisywania danych czy zakładania kont.
- Możliwość dodania karty lunchowej do usługi Apple Pay to rozwiązanie, które użytkownicy bardzo doceniają ze względu na wygodę. Na szybkie wyjście ze współpracownicami na lunch mogą wziąć w zasadzie tylko z Apple Watchem lub smartfonem. Jako lider digitalizacji benefitów pracowniczych w Polsce dostrzegamy trendy i oczekiwania rynkowe, dlatego stawiamy na nowoczesne technologie, które dają naszym klientom dużą wartość i jednocześnie zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa środków i danych. – mówi Sylwia Bilska, General Manager Edenred Polska.
Bezpieczeństwo i innowacje
Płatności Apple Pay są zabezpieczone Face ID, Touch ID lub hasłem, a dane użytkowników chronione unikalnymi kodami bezpieczeństwa. Numery kart nie są przechowywane na urządzeniach ani serwerach Apple, dzięki czemu transakcje są w pełni chronione.
Rozwiązania Edenred zostały docenione przez rynek – nowa aplikacja otrzymała certyfikację Mastercard oraz wyróżnienie Home&Market jako Fintech Roku 2024 w kategorii benefitów pracowniczych.
Źródło:
- Benefity pracownicze przez pryzmat gen. X, Y, Z oraz wybranych branż, CAWI, styczeń 2024, N=1451, agencja Badawcza Herstories dla Edenred Polska