Kierunek: nowi klienci i nowe rozwiązania medialne

opublikowano: 16-12-2022, 09:28
aktualizacja: 16-12-2022, 15:29
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

The Media Insight to dom mediowy działający w strukturach Mindshare i współtworzący grupę mediową GroupM. Spółka powstała w 2002 r. i chociaż jako marka The Media Insight posiada oddzielną osobowość prawną, jako Mindshare Polska pozostaje częścią globalnej struktury marketingowej i komunikacyjnej, skupiającej blisko 10 tys. osób z blisko 90 krajów.

2. miejsce województwo mazowieckie – The Media Insight

Zespół klienta: Zatrudniamy najwyższej klasy team leaderów. Ich zadaniem jest przeprowadzanie mediowych i marketingowych transformacji dla naszych klientów. Nie tylko dbają o poziom obsługi i wykonywanych zadań, ale przede wszystkim tworzą dedykowane zespoły klienckie, których kompetencje są odpowiednio dopasowane do zakresu działań realizowanych dla klienta – podaje Mindshare Polska na swojej stronie internetowej.
Zespół klienta: Zatrudniamy najwyższej klasy team leaderów. Ich zadaniem jest przeprowadzanie mediowych i marketingowych transformacji dla naszych klientów. Nie tylko dbają o poziom obsługi i wykonywanych zadań, ale przede wszystkim tworzą dedykowane zespoły klienckie, których kompetencje są odpowiednio dopasowane do zakresu działań realizowanych dla klienta – podaje Mindshare Polska na swojej stronie internetowej.

Współpracując w ramach międzynarodowej, multikulturowej społeczności Mindshare, agencja korzysta z zasobów całej sieci – know-how, dostępu do działów specjalistycznych, narzędzi oraz siły negocjacyjnej GroupM – na równi z innymi spółkami Mindshare. Tworzy i realizuje kompleksowe strategie marketingowe dla międzynarodowych korporacji, sieci handlowych, firm regionalnych i krajowych. Zajmuje się planowaniem, zakupem i optymalizacją mediów 360, oferuje zindywidualizowane rozwiązania technologiczne, usługi doradcze w obszarze mediów i e-commerce oraz badania ilościowe i jakościowe, jak również data science. Działa w obrębie mediów tradycyjnych, cyfrowych, społecznościowych, na platformach e-commerce. Dostarcza klientom dane do modelowania działań marketingowych i promocyjnych.

– Mindshare Polska realizuje kompleksowe strategie marketingowe dla wiodących polskich i międzynarodowych firm oraz korporacji. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym w zarządzaniu procesami marketingowymi, począwszy od analiz danych, poprzez opracowanie strategii i kreacji, skończywszy na planowaniu i zakupie mediów. Dzięki takiemu podejściu klienci Mindshare otrzymują kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizowanych kampanii reklamowych – podaje firma na swoim profilu LinkedIn.

Wśród klientów Mindshare są takie firmy jak: Kaufland, Orbico, Skechers, RMF, Unilever, T-Mobile, Castorama, Mondelēz, Zalando, Red-Bull, Modivo. W tym roku dołączyła do nich sieć multimarketów Jula. Działająca wcześniej w Szwecji, Norwegii i Polsce, uruchomiła sklepy w Finlandii i sprzedaż e-commerce na terenie Austrii. Przystępując do ekspansji, zdecydowała także o wyborze partnera mediowego, którym w skali globalnej została agencja Mindshare, a w Polsce Mindshare Polska.

– Bardzo się cieszymy, że Jula obdarzyła nas zaufaniem i wybrała The Media Insight jako partnera dalszego rozwoju. Jesteśmy dumni z nowego klienta z sektora retail oraz z faktu, że będziemy wspierać jego wzrost w duchu „Good Growth” w Polsce przy wykorzystaniu zaplecza techniczno-narzędziowego, którym dysponujemy – skomentował przy tej okazji Bartłomiej Orzechowski, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.

Firma inwestuje w rozwój zespołu, nowe kompetencje, nowe kanały, przede wszystkim cyfrowe, i nowe rozwiązania marketingowe. W 2023 r. Agencja skupi się m.in. na rozwoju oferty addressable TV. Tzw. telewizja adresowalna to nowe rozwiązanie wykorzystujące telewizory podłączone do internetu, których wciąż przybywa. Addressable TV opiera się na modelu dynamicznej podmiany reklam, czyli nałożeniu na tradycyjne bloki reklamowe w telewizji liniowej alternatywnych bloków zawierających spersonalizowany przekaz dopasowany do indywidualnych cech odbiorcy. Reklamy dostarczane przez internet nakładają się na blok liniowy w telewizji w idealnej synchronizacji czasowej, przez co widz nie zauważa zmiany. W tej metodzie reklamodawcy zyskują możliwość realizacji precyzyjnie adresowanych kampanii lokalnych, wykorzystując ogólnopolski zasięg telewizyjny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane