Kolędy nie brzmią w toalecie

Nie lubisz „Jingle Bells” i wolałbyś usłyszeć „Bóg się rodzi”? Muzykolog układający playlisty dla galerii handlowych tłumaczy, dlaczego to niemożliwe

Być może nie wszyscy sobie to uświadamiają, ale nad playlistą utworów, których słuchamy, kupując karpia w hipermarkecie albo perfumy w galerii handlowej, głowi się przez okrągły rok sztab ludzi z firm zajmujących się marketingiem sensorycznym. Tych samych, którzy również dbają o zapachy panujące w przybytkach handlu i wspomagające klientów w rozrzutnym otwieraniu portfela. — Nasz zespół tworzą doświadczeni muzykolodzy i muzycy, znający się zarówno na psychologii, jak i muzyce. Układając listę świątecznych piosenek granych w galeriach handlowych już od listopada, biorą...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Kolędy nie brzmią w toalecie