Kolędy nie brzmią w toalecie

opublikowano: 22-12-2015, 22:00

Nie lubisz „Jingle Bells” i wolałbyś usłyszeć „Bóg się rodzi”? Muzykolog układający playlisty dla galerii handlowych tłumaczy, dlaczego to niemożliwe

Być może nie wszyscy sobie to uświadamiają, ale nad playlistą utworów, których słuchamy, kupując karpia w hipermarkecie albo perfumy w galerii handlowej, głowi się przez okrągły rok sztab ludzi z firm zajmujących się marketingiem sensorycznym. Tych samych, którzy również dbają o zapachy panujące w przybytkach handlu i wspomagające klientów w rozrzutnym otwieraniu portfela. — Nasz zespół tworzą doświadczeni muzykolodzy i muzycy, znający się zarówno na psychologii, jak i muzyce. Układając listę świątecznych piosenek granych w galeriach handlowych już od listopada, biorą...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Kolędy nie brzmią w toalecie