Kolędy nie brzmią w toalecie
Nie lubisz „Jingle Bells” i wolałbyś usłyszeć „Bóg się rodzi”? Muzykolog układający playlisty dla galerii handlowych tłumaczy, dlaczego to niemożliwe
Być może nie wszyscy sobie to uświadamiają, ale nad playlistą utworów, których słuchamy, kupując karpia w hipermarkecie albo perfumy w galerii handlowej, głowi się przez okrągły rok sztab ludzi z firm zajmujących się marketingiem sensorycznym. Tych samych, którzy również dbają o zapachy panujące w przybytkach handlu i wspomagające klientów w rozrzutnym otwieraniu portfela. — Nasz zespół tworzą doświadczeni muzykolodzy i muzycy, znający się zarówno na psychologii, jak i muzyce. Układając listę świątecznych piosenek granych w galeriach handlowych już od listopada, biorą...
Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.
- Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
- Milion archiwalnych artykułów
- Aplikacja na smartfony i tablety
- Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
- Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
- Milion archiwalnych artykułów
- Aplikacja na smartfony i tablety
- Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
- Unikatowe raporty branżowe
- Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
- Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
- 5% rabat na szkolenia i konferencje